הרה"ר לאנגליה נפרד: "המלכה הייתה ידידה של היהודים"

    אסתי פלד No Comments on הרה"ר לאנגליה נפרד: "המלכה הייתה ידידה של היהודים"

    הרב הראשי לבריטניה הרב אפרים מירוויס לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "היא הייתה ממש אם האומה הבריטית, היה לה יחס חם לכל אחד ואחד. אני פגשתי אותה פעם אחרונה לפני הקורונה כי לאחר מכן היא לא נפגשה עם אנשים" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בריטניה אבלה על מותה של המלכה: הרב הראשי לבריטניה, הרב אפרים מירוויס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "היא הייתה ידידה טובה של העולם היהודי. אני נפגשתי איתה הרבה פעמים והרגשתי את היחס החם שלה. היא תמיד רצתה לבוא להשתתף באירועים גדולים של הקהילה היהודית".

    "היא הייתה ממש אם האומה הבריטית, היה לה יחס חם לכל אחד ואחד. אני פגשתי אותה פעם אחרונה לפני הקורונה כי לאחר מכן היא לא נפגשה עם אנשים" הוסיף הרב.

    "אני ורעייתי ביקרנו אצלה ואצל בעלה פיליפ, הם הכשירו את המטבח שלהם עבורנו, זה היה אירוע מאד מכבד. היה לה בבית שלה ספר תורה שהיא קיבלה בשנות ה 60. הספר תורה הזה היה אמור להיות במוזיאון בפראג שהנאצים ימ"ש רצו לשים אותו כתצוגה לעם שהם רצו להשמיד".

    "אני הסברתי לה שהספר הזה מסמל את הנצחיות של העם היהודי. היא דאגה לכך שיהיה חופש דת לכל אחד ואחד. היא ניצלה כל הזדמנות לפגוש ניצולי שואה"

    "אני אלך להשתתף בהלוויה ואני מאמין שהרבה יהודים יבואו. היינו אומרים כל שבת מי שברך לזכותה. ביום רביעי הקרוב תהיה תפילה מיוחדת, בה נשתתף בצער על לכתה של המלכה".



    0 תגובות